CONVERTOR RAPID

Foloseşte cursul bnr din 11.12.2019

EUR

Calculator TVA

Afișează separator mii în rezultate ( , )
Afișează patru zecimale în rezultat

Citatul zilei

“Peste un an îţi vei dori să fi început astăzi.”

Karen Lamb

Arhiva Curs Bnr

Curs valutar (exprimat in RON) comunicat in data de 23 septembrie 2015

Simbol Denumire 23.09.2015
EUR   Euro4.4207-0.0008
USD   Dolarul SUA3.9694+0.0153
XAU   Gramul de aur143.6875+0.2374
AUD   Dolarul australian2.7972-0.0151
CAD   Dolarul canadian2.9938+0.0090
CHF   Francul elveţian4.0643-0.0011
CZK   Coroana cehă0.1631-0.0004
DKK   Coroana daneză0.5926-0.0001
EGP   Lira egipteană0.5069+0.0019
GBP   Lira sterlină6.0778-0.0398
100HUF   100 Forinți maghiari1.4237-0.0015
100JPY   100 Yeni japonezi3.3054+0.0071
MDL   Leul moldovenesc0.2012-0.0001
NOK   Coroana norvegiană0.4793-0.0004
PLN   Zlotul polonez1.0522-0.0028
SEK   Coroana suedeză0.4718-0.0012
TRY   Noua lira turcească1.3111-0.0013
XDR   DST5.5643+0.0063
RUB   Rubla rusească0.0600+0.0003
BGN   Leva bulgarească2.2602-0.0005
ZAR   Randul sud-african0.2898-0.0010
BRL   Realul brazilian0.9807-0.0115
CNY   Renminbi-ul chinezesc
(RMB)
0.6218+0.0016
INR   Rupia indiană0.0602+0.0002
100KRW   100 Woni sud-coreeni0.3330-0.0014
MXN   Peso-ul mexican0.2353-0.0008
NZD   Dolarul neo-zeelandez2.4917-0.0081
RSD   Dinarul sârbesc0.03680
UAH   Hryvna ucraineană0.1846+0.0020
AED   Dirhamul Emiratelor
Arabe
1.0807+0.0041
HRK   Kuna croată0.5808+0.0019

Detalii despre cursul valutar stabilit de BNR

Inapoi la Arhiva Curs Bnr

Ultimele știri Bank News

  • 11.12.2019 | Lifestyle

    Încrederea este cel mai important factor care influențează loialitatea față de un brand

    Potrivit unui studiu Deloitte, opt din zece consumatori, mai precis 83% din cei chestionați, consideră că încrederea este factorul emoțional cel mai important care poate influența loialitatea lor față de un brand. Studiul intitulat „2019 Exploring the value of emotions-driven engagements” enumeră factorii emoționali care determină loialitatea consumatorului față de un brand. Același studiu scoate în evidență și factorii raționali, de care se pare depinde decizia consumatorului de a începe și a încheia relația cu un brand anume.

  • 10.12.2019 | Auto

    Campania „Iarna la volan” se extinde în acest nou an cu noi mesaje dedicate pietonilor și șoferilor

    Potrivit unui sondaj realizat pe un eșantion reprezentativ de 16200 de persoane, 90% dintre pietonii români recunosc faptul că au traversat neregulamentar strada de cel puțin câteva ori în acest an. Deși 7 din 10 recunosc că acest lucru este periculos, jumătate din cei chestionați spun că încalcă regulile de circulație pentru că trecerile de pietoni sunt poziționate prea departe de locurile prin care vor să traverseze strada.

  • 09.12.2019 | Economie

    Opinie Deloitte: competiție acerbă pentru atragerea de investiții în industria auto

    Industria auto din România, unul dintre pilonii de bază al economiei noastre se confruntă cu noi provocări în ultima perioadă, provocări ce pot frâna atragerea de noi investiții și dezvoltarea continuă. Potrivit Elenei Geageac, Senior Manager Taxe Directe și A corinei Simion, Manager Taxe Directe Deloitte România, se resimte un val de pesimism venit dintre Germania, cel mai mare producător auto european dar și nevoia stringentă de investiții de care producătorii au nevoie pentru a se adapta la noile tehnologii.

  • 06.12.2019 | Economie

    România urcă în clasamentul global al ratei de impozitare

    Potrivit clasamentului PwC Paying Taxes 2020, parte a raportului Doing Business publicat de Banca Mondială, România urcă câteva poziții, clasându-se pe locul 32 la nivel mondial în ceea ce privește rata de impozitare. O creștere de 17 locuri, după ce anul trecut țara noastră ocupa poziția 49.

Folosim cookies pentru functionarea corecta a site-ului, masurarea traficului si functionalitati care ne permit sa iti prezentam un continut particularizat preferintelor tale. Pentru retragerea acordului pentru cookies, te rugam sa consulti Politica de Cookie. De asemenea, te invitam sa parcurgi Politica noastra de Confidentialitate, ce a devenit aplicabila incepand cu luna mai 2018.
DA, ÎNTELEG