CONVERTOR RAPID

Foloseşte cursul bnr din 11.12.2019

EUR

Calculator TVA

Afișează separator mii în rezultate ( , )
Afișează patru zecimale în rezultat

Citatul zilei

“Sunt două tipuri de oameni care îţi vor spune că nu poţi face o diferenţă în lume: cei care se tem să încerce şi cei care se tem că vei reuşi.”

Ray Goforth

Arhiva Curs Bnr

Curs valutar (exprimat in RON) comunicat in data de 9 februarie 2005

Simbol Denumire 09.02.2005
EUR   Euro3.6839-0.0136
USD   Dolarul SUA2.8820-0.0196
XAU   Gramul de aur38.2728-0.1153
AUD   Dolarul australian2.2167-0.0010
CAD   Dolarul canadian2.3105+0.0016
CHF   Francul elveţian2.3642-0.0065
CZK   Coroana cehă0.1228-0.0007
DKK   Coroana daneză0.4950-0.0019
EGP   Lira egipteană0.4957-0.0028
GBP   Lira sterlină5.3674-0.0131
100HUF   100 Forinți maghiari1.5076-0.0078
100JPY   100 Yeni japonezi2.7316-0.0125
MDL   Leul moldovenesc0.2294-0.0008
NOK   Coroana norvegiană0.4408-0.0009
PLN   Zlotul polonez0.9180-0.0122
SEK   Coroana suedeză0.4061-0.0007
TRY   Noua lira turcească2.1697-0.0062
XDR   DST4.3330-0.0151

Detalii despre cursul valutar stabilit de BNR

Inapoi la Arhiva Curs Bnr

Ultimele știri Bank News

  • 11.12.2019 | Lifestyle

    Încrederea este cel mai important factor care influențează loialitatea față de un brand

    Potrivit unui studiu Deloitte, opt din zece consumatori, mai precis 83% din cei chestionați, consideră că încrederea este factorul emoțional cel mai important care poate influența loialitatea lor față de un brand. Studiul intitulat „2019 Exploring the value of emotions-driven engagements” enumeră factorii emoționali care determină loialitatea consumatorului față de un brand. Același studiu scoate în evidență și factorii raționali, de care se pare depinde decizia consumatorului de a începe și a încheia relația cu un brand anume.

  • 10.12.2019 | Auto

    Campania „Iarna la volan” se extinde în acest nou an cu noi mesaje dedicate pietonilor și șoferilor

    Potrivit unui sondaj realizat pe un eșantion reprezentativ de 16200 de persoane, 90% dintre pietonii români recunosc faptul că au traversat neregulamentar strada de cel puțin câteva ori în acest an. Deși 7 din 10 recunosc că acest lucru este periculos, jumătate din cei chestionați spun că încalcă regulile de circulație pentru că trecerile de pietoni sunt poziționate prea departe de locurile prin care vor să traverseze strada.

  • 09.12.2019 | Economie

    Opinie Deloitte: competiție acerbă pentru atragerea de investiții în industria auto

    Industria auto din România, unul dintre pilonii de bază al economiei noastre se confruntă cu noi provocări în ultima perioadă, provocări ce pot frâna atragerea de noi investiții și dezvoltarea continuă. Potrivit Elenei Geageac, Senior Manager Taxe Directe și A corinei Simion, Manager Taxe Directe Deloitte România, se resimte un val de pesimism venit dintre Germania, cel mai mare producător auto european dar și nevoia stringentă de investiții de care producătorii au nevoie pentru a se adapta la noile tehnologii.

  • 06.12.2019 | Economie

    România urcă în clasamentul global al ratei de impozitare

    Potrivit clasamentului PwC Paying Taxes 2020, parte a raportului Doing Business publicat de Banca Mondială, România urcă câteva poziții, clasându-se pe locul 32 la nivel mondial în ceea ce privește rata de impozitare. O creștere de 17 locuri, după ce anul trecut țara noastră ocupa poziția 49.

Folosim cookies pentru functionarea corecta a site-ului, masurarea traficului si functionalitati care ne permit sa iti prezentam un continut particularizat preferintelor tale. Pentru retragerea acordului pentru cookies, te rugam sa consulti Politica de Cookie. De asemenea, te invitam sa parcurgi Politica noastra de Confidentialitate, ce a devenit aplicabila incepand cu luna mai 2018.
DA, ÎNTELEG